Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir dades estadístiques. Continuar navegant implica la seva acceptació. Més informació

Acceptar
Data del Congrés Professional d'Artesania
Congrés Professional d'Artesania

Daniel Córdoba

Professió
Soci Fundador i Director Estratègic de The Hunter Projects
Empresa o entitat
The Hunter Projects SL
Trajectòria professional

Llicenciat en Comunicació Audiovisual per la Universitat Ramon Llull (Barcelona) Va completar els seus estudis sobre gestió de marques i consumidor a la Harvard Business School (Boston, EUA) i a l'IESE. És especialista en investigació́ de tendències i ha completat la seva formació a la Harvard School of Design (Boston, EUA).
Des del 2005 és fundador i director estratègic de The Hunter, la primera consultora a Espanya que combina la investigació́ de tendències de mercat i consumidor amb l’estratègia de  màrqueting i innovació.
Basada a Barcelona, The Hunter treballa per a clients com Nestlé, Coca Cola, Mahou San Miguel, Osborne, Danone, Puig, Desigual, Telefónica, Gas Natural, Calidad Pascual, Beam Suntory o Procter & Gamble.
Des del 2006 fins al 2015, en Daniel va ser director del primer postgrau universitari en Investigació́ qualitativa de tendències a la Universitat Ramon Llull.
En Daniel és columnista a La Vanguardia. Ha publicat 4 llibres sobre investigació de tendències i la manera com les tendències afecten la forma en què veiem el mercat i l’espai urbà. Té 43 anys i viu entre Londres i Barcelona.

Vincles webs professionals:
www.thehunterprojects.com

El rol de l’artesania contemporània en l’era de la hipernormalització.

L’artesania contemporània té la potencialitat de convertir-se en un dels entorns creatius i expressius més rellevants per a l’entorn en què vivim.

Aquesta ponència aspira a compartir les realitats que defineixen la contemporaneïtat i construir claus perquè l’artesania pugui reclamar la seva potencial posició de centralitat.

Butlletí